1 Ocak 2016 Cuma

Teyzeminin amına boşaldım


Slm ben gaziantepten mehmet geçen hafta teyzemle yaşadıklarımı sizinle paylaşmak isterim. Teyzem 35 yaşında iki çoçuk sahibi ben de 24 yaşındayım. 2 hafta önce akrabamızın düğünü vardı düğünde teyzemle yan yana oynuyorduk ve ben de devamlı organize ettiğim teyzemin poposuna dokunuyordum teyzemin bunu anlamaması mümkün değildi. Düğün sonlanmış oldu ve herkes dağılırken teyzemle vedalaşmak için yanına gittim ve tokalaşırken yanaklarına alev ateş bir halde öpücük kondurdum teyzem bana baktı ve gülümsedi daha sonrasında ayrıldık. Birkaç gün geçmiş olmasına ragmen teyzem aklımdan çıkmıyordu ne yapıp edip teyzemi görmem lazımdı onu görmek bile beni rahatlatır diye düşünüyordum. Pazartesi üniversiteye giderken blgisayarımıda yanıma aldım ders çıkışında teyzemi arayıp evdeysen gelip bilgisayarı size bırakıcam çarşıda işim biterse gelip alırım dedim teyzem ben evdeyim canım getir bırak hem otobüse binip teyzemlerin evinin yolunu tuttum teyzem kapıda karşıladı beni kim var kim yok dedim küçük kızının evde bulunduğunu diğer kızında okulda olduğunu söyledi enişte ne vakit gelir diye sorunca o dün istanbula gitti deyince bana gün hayata merhaba dedi diye içimden geçirdim. Bilgisayarı bıraktım çıkarken teyzem yemeğe bekliyorum geç kalma dedi tamam geç kalmam deyip evden ayrıldım. Ne yapmış olup edip bu akşam teyzemi sikmem gerekiyordu hemen gidip bir kutu azdırıcı damla aldım ve çarşıda biraz daha gezdikten sonra evin yolunu tuttum kapıda çoçuklar beni karşıladı ben gidince sofra kuruldu ve yemeği yedikten sonrasında çoçuklarla biraz oynadık. Anneleri daha sonra çoçukları uyumaları için odalarına götürdü ve o arada ben de mutfağa geçip çayı tüpün üzerine vurdum ve teyzem çoçukları uyutana kadar çay hazır olmuştu teyzeme sen içeriye otur ben çayları doldurup getiriyorm dedim ve onu salona tv nin karşısına yolladım daha sonrada iki bardağın içine de almış olduğum azdırıcıdan damlattım artık çaylarda servise hazırdı. çayları yudumlarken kalbim yerindn çıkacak benzer biçimde oluyordu teyzem çayı çok beğendi ve bardağı bitince gidip aynısından bir tane daha doldurup getirdim bu arada ben içtiğim çayın tesiriyle yerimde duramıyordum ve terlemeye başladım teyzemde de bişeyler oluyordu fakat belli etmemeye çalışıyordu. Daha sonra bana kız dostumın olup olmadığını sordu ben de yok dedim peki cinsel arzularını iyi mi tatmin ediyorsun diye sorunca yanıt veremedim. Bende sorduğu sorulardan cesaret alarak enişteyle sizin aranız nasıl dedim sanki bunu sormamı bekliyormuş benzer biçimde allah onun belasını versin dedi niçin diye sorunca gelip kendi işini gördükten sonra hemen düşüp yattığını söylemiş oldu. Bu konuşmaları yaparken gidip teyzemin yanına oturdum ve saçlarıyla, yüzüyle oynuyordum ve hiç tepki yoktu. Ayrıca senin kocanda akıl yok dedim niçin deyince bu şekilde güzel bir kadını doyuramadığı için dedim öyle içten bir ah çekti ki sanki o sikemiyor fakat sen sikeceksin der benzer biçimde. Ilaçta etkisini iyiden iyiye gösteriyordu. Oda ellerimi tutuyor ve elimle oynuyordu. Artık dayanamayıp ne olursa olsaun dedim ve dudaklarına bi buse kondurdum sanki oda bunu bekliyormuş gibi dudaklarıma yapıştı ve çılgınlar gibi öpüşüyorduk benim elim de rahat durmuyordu o olgun gögüşlerini yoğuruyordum. Salon pek rahat olmadığı için kucağıma alarak yatak odasına taşıdım onu ve yatağa uzattım daha sonrada baçak arasına yerleşip yine öpüşmeye başladık teyzem üzerimdekileri çıkarmaya başladı beni sadece boxserla bıraktıktan sonra hadi aşkım sıra sende dedi üzerindekini yavaş hareketlerle çıkartırken hadi aşkım hiç süre kaybeteden sik beni karın olmak isterim demeye başladı. Sütyenini çıkardığımda dimdik duran meme uçları beni kendimden etmeye yetti hemen memelerine dil darbeleri vurmaya başaladım elimlede amını parmaklıyordum teyzemin yavaş yavaş sevk suları gelmeye başladı ben bu şekilde onu orgazma ulaştırmak istiyordum ve istediğim de oldu daha hızlı ve daha sert yaparken teyzem kasılmaya başladı ve bağıra bağlarıra boşaldı sesini duymasınlar diye derhal dudaklarına yapıştım ve aşkım sen beni sikmeden boşalttın benim kocam olacak adam bana bu zevki hiç yaşatamadı diye sitem etti. Ben de senin kocan artık benim seni her istediğim de gelip bağırta bağırta sikerim dedim teyzem sen iyi mi istersen öyle olur kocacığım dedi ve benim ufaklığı eline aldı okşamaya başladı ben daha sana sıra var desemde o durmuyordu 69 yapalım kocacığım deyince tamam aşkım deneyelim dedim. Ben onun ammını yalarken oda benim sikimi vakum gibi somuruyordu bir süre böyle devam ettik ve bende artık dayanacak güç kalmadı geliyorum dediğimde hepsini ağzıma boşal kocacığım demesiyle benim ağzına boşalmam bir oldu ve tüm dölleri yalayıp yuttu ben ayrıca onun ammını yalamaya devam ettim ve bir kaç dk sonra oda titreyerek boşaldı. Oda boşalınca yatakta bir süre uzandık dinlenmek için teyzem bana teşekkür etti hiç iki defa üst üstte orgazm olmamış şimdiye kadar ben daha bu başlangıç deyince gözleri açıldı ve benim sikimi yeniden yalamaya başladı ve taş benzer biçimde sertleştirdikten sonra onu sırt üstü yatağa uzattım ve bacak arasındaki yerimi aldım. Ilk başlangıçta bir tek başıyla ammına fırça attım ve bana yalvarmaya başladı kocacığım ne olur sok artık dayanacak gücüm kalmadı diye o daha böyle yalvarırken bir anda içine kökledim ve ahhh diye bir çığlık attı ben hiç aldırış etmeden pompalamaya devam ettim . Teyzem artık tam olarak karım olmuştu aslan kocam bu ammı sike doyur parçala onu o artık senin diyerek benim onu sikerken daha da sevke gelmemi sağlıyordu. On dakika falan böyle siktikten sonra teyzem ve ben aynı anda paladık içine boşaldığım için kızar sandım ama merak etme kocacığım korunuyorum sen o mevzuda rahat ol demesiyle içime su serpilmişti. Boşalmama ragmen daha sikim inmemişti bu şekilde git gel yaparken teyzem altımda ahhhh ohhhh gibisine sesler çıkarmaya devam ediyordu. Amını siktikten sonra aklıma bir de götünü de sikebilir miyim diye geçirmeye başladım ve ufak minik deliğine dokunurken teyzem ne yapmak istediğimi anladı ve aşkım kusura bakma onu hayvan kocam bir kez sikti 2 hafta üstüne oturamadım dedi. Ondan sonra ne kadar ısrar ettiysemde götünü sikemedim o akşam. Aşkım duşa girelim daha sonra uyuyalım nasıl olsa artık seninim istediğin vakit sikeceksin dedi ve banyoya girdik ondan sonrasında banyoya girince de inmiş olan sikimi yeniden kaldırmak için önümde diz çöküp yalamaya başladı yeniden kaldırdıktan sonrasında teyzemi duvara yapıştırıp bir bacağını kucağıma alıp öyle sikmeye başladım teyzem yine kendinden geçip inlemeye başladı evet kocacğım devam et benim sikicim ben daha çok dayanamyıp döllerimi gene ammına boalttım ve durmadan sikmeye devam ettim ve onun da gelmesi fazla uzun sürmedi. Daha sonrasında da bir birimizi yıkadık ve bayodan çıkıp birlikte aynı yatakta uyuduk. Sabah gözlerimi açtım teyzem sikimi çıkartmış yalıyor sabah sabah bu ne azgınlık deyince buldum bu şekilde yarrağı tadını çıkartıyorum kocacığım dedi. Daha sonra yaşadıklarımı da sizinle en kısa süre da paylaşırım. Bolca sexsli günler...

Sex Hilayeleri :

9 yorum:

  1. slm ben ist Batuhan 05318801471zevk fantazi ve heyecan seven reel sex ile gerçek mutlulugu tatmak isteyen arzulu istekli ateşli mutsuz bayanlar kapali dullar arayabilir her türlü fanteziye varım Watsap carı sms

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaşlar merhaba yonca ben içimi birilerine dökmek istiyorum artık. bunalım içindeyim Ailemden sürekli baskı görüyorum.. Üvey annem rahat bırakmıyor beni hiç Romanyada yaşıyoruz ama çok sıkıldım türkiyeden biriyle neresi olursa olsun evlenmek istiyorum beni türkiyeye getirin yeter Numaramı veriyorum 00 237 800 0804 bu numaradan bana ulaşabilir ciddi olan arkadaşlar. Her muhabbeti yaparım ama Beni aşağılıcak olanlar kesinlikle aramasın. hicbir para istemiyorum sadece huzur istiyorum :( üvey annem evdeyken konuşamıyorum 3 Hafta evde yok acele edin bekliyorum :( 





       Face sayfamda bu ===)) FACEBOK GİRİŞ İÇİN TIKLAYINIZ 









































































       Canan Sarı:



       Merhaba ben Canan arkadaşlar öncelikle porno tutkunu biri değilim hatta türbanlı bir kızım :(
      sadece mecburiyetten giriyorum bu sitelere başıma bi iş geldi aynı şekilde büşra diye bi kız vardı onunda başına gelmiş sanırım neyse uzatmıcağım sizden yardım istiyorum arkadaşlar 2 yıl önceydi sahilde otururken bir ayı geldi yanıma hiç birşey anlamadan baktım o ayı dediğim adamın kollarında bulmuşum kendimi neye uğradığımı şaşırdım resmen aşık oldum adama kendime hakim olamıyordum neyse foto çekinmişiz birde sonra eve atmış beni nasıl olduğunu anlamadan sonradan aklım başıma geldi evden nasıl kaçacağımı bilemedim ama çok geç kalmışım herşeyi yapmış bana benım aklım başıma gelene kadar :( Neyse o günden sonra daha ne gördüm ne duydum bu ayıyı ama piskolojim bozuldu o gunden sonra neyse 1 ay önce hiç ummadığım anda telefonum çaldı arayan kuzenimdi seni öldüreçeğim diyordu ne oldu dedim porno sitelere kadar düştümü resimlerin kim o adam diyordu beynimden vurulmuşa döndüm ne diyorsun dedim ne sitesi ne resmi mesaj atıyorum sana gir bak o siteye ne resmi gör dedi kapattık teli yolladı site adresini girdim baktımki bu ayı cıktı karşıma beraber çekindiğimiz fotoyu atmış bide beni nasıl yatağa attığını anlatmış o günden sonra evi terk etmek zorunda kaldım tek yaşıyorum :( o an anladım nasıl aşık olduğumu o adama bi parfüm varmış onu kullanıyormuş o parfümün kokusunu alan kızlar karşı koyamıyormuş sakın denemeyin başka kızların canı yanmasın :( işte burda size işim düşüyor aşağıda link atıyorum bu resimdeki ayıyı bilen veya tanıyan varsa lütfen bana ulaşsın bu adamı parçalamak istiyorum lütfen yardımcı olun bana size minnettar kalırım. linki atıyorum




       İŞTE LİNK BU ÇİFT TIKLAYIN BUNU YAZAN GORİLİ TANIYAN BENİ BULSUN LÜTFEN..



       ÇİFT TIKLAYIN BURAYA HİKAYE GİBİ ANLATMIŞ BİDE HAYVAN.









































































































































































































































































































































      .

      Sil
    2. Ankara Konya ve çevresi olgun bayanlar ve cinsel hayatlarına renk katmak isteyen cesur cüretkar çiftler arayın 5435840312

      Sil
    3. Iskender Can8 Haziran 2016 05:45
      5374439447 KALIN UZUN YARAK MERAKLILARI AZGIN BAYANLAR HARIKA BIR BIRLIKTELIK YASAMAK ISTIYORSANIZ BENCE BU YARRAGI YEMEDEN DURMAYİN

      Sil
    4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    5. MEHMET BEN 5374667155 KOCAMAN KOLGİBİ YARAGIM VAR VE GEC BOSALIRIM DAHA SOKARKEN BOSALTIRIM SİZİ GERCEK SEVİSMENİN VE YARAK YEMENIN TADINI SIZDE ALIN SICAK GUVENILIR BIRIYIM DAİMA KARSIMDAKINE DEGER VERIRIM EVLI DUL BALIK ETLİ SİSMAN BAYANLAR ARAYIN SMS WATSAP LINEA VIBER VAR NOT:GAYLAR ARAMASIN

      Sil
  2. Mrb ben izmirden Taner sekse doyasıya yaşamak isteyen bayanlar mutsuz bayanlar arayın gizlilik birinci kural fatazilerini benimle yaşayabilirsiniz 05468560021

    YanıtlaSil
  3. Mrb ben izmirden Taner sekse doyasıya yaşamak isteyen bayanlar mutsuz bayanlar arayın gizlilik birinci kural fatazilerini benimle yaşayabilirsiniz 05468560021

    YanıtlaSil
  4. Gizlilige önem veren azgın dul bakımlı kulturlu hnmlar cıtır kızlar FANTAZI DÜSKÜNÜ EVLİ ÇİFTLER SUBAY VE ASTSUBAY hnmları 24saat 22cmyle en az 4 posta garantısıyle uygulamalı ve ıhtınayla sıkıslerımız ÜÇRETLİ olarak yapılır bılgınıze 0534 489 55 20

    YanıtlaSil

 

Seks Hikayeleri Sex Hikaye Yaşanmış | Sex Hikayeleri:

oToplist