29 Ocak 2016 Cuma

İki amcık bir yarak


Mrb. Ben ali 30 yaşımdayım kumral yasamis oldugum olayı anlatmak ıstedm her neyse bır gun Isparta yolunda arabmla gderken yolda otostop ceken bı kız gordum arabama aldım yola devam ettm ilerde arkadasının oldugunu kamp oluşturmak ıstedıklerını fakat araclarının bozuldugnu kendısının yardım için yollara dustugnu anlatmaya bsladı. Sarı saçlı güzel vücutlu güzel bir kızdı ismi aslıcan dı. Gerçekse tabı her neyse on onbes dakıka dmedn araclarnın yanına vardık dgr arkadsı harka bısydı irı ve yaplıydı tanstk banylada. Kaputu actım problem akusundydı araclarnı cektm clstı. Nyse fazla uzatmayayım hava kararmak uzerydı cadr kurmalarna yardm ettm ve araç-gereç ararkn btane canta actm ve ne gorym beldn bglamalı vbrator bnlaq lezbyndı cok sasırmstm. Sonra cy ıkram ettıler ve bnım de kalmamı ıstdılr zatn canıma mınnet hemen kabul ettm amacm onları tongaya dusurmektı . Cok uzn oldu dvamı snraya . . . Sanal sex ısteyen kadınlar arasın

Sex Hilayeleri :

19 yorum:

  1. MEHMET BEN 5374667155 KOCAMAN KOLGİBİ YARAGIM VAR VE GEC BOSALIRIM DAHA SOKARKEN BOSALTIRIM SİZİ GERCEK SEVİSMENİN VE YARAK YEMENIN TADINI SIZDE ALIN SICAK GUVENILIR BIRIYIM DAİMA KARSIMDAKINE DEGER VERIRIM EVLI DUL BALIK ETLİ SİSMAN BAYANLAR ARAYIN SMS WATSAP LINEA VIBER VAR NOT:GAYLAR ARAMASIN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. slm ben ist Batuhan 05318801471zevk fantazi ve heyecan seven reel sex ile gerçek mutlulugu tatmak isteyen arzulu istekli ateşli mutsuz bayanlar kapali dullar arayabilir her türlü fanteziye varım Watsap carı sms

      Sil
    2. Arkadaşlar merhaba yonca ben içimi birilerine dökmek istiyorum artık. bunalım içindeyim Ailemden sürekli baskı görüyorum.. Üvey annem rahat bırakmıyor beni hiç Romanyada yaşıyoruz ama çok sıkıldım türkiyeden biriyle neresi olursa olsun evlenmek istiyorum beni türkiyeye getirin yeter Numaramı veriyorum 00 237 800 0804 bu numaradan bana ulaşabilir ciddi olan arkadaşlar. Her muhabbeti yaparım ama Beni aşağılıcak olanlar kesinlikle aramasın. hicbir para istemiyorum sadece huzur istiyorum :( üvey annem evdeyken konuşamıyorum 3 Hafta evde yok acele edin bekliyorum :( 





       Face sayfamda bu ===)) FACEBOK GİRİŞ İÇİN TIKLAYINIZ 









































































       Canan Sarı:



       Merhaba ben Canan arkadaşlar öncelikle porno tutkunu biri değilim hatta türbanlı bir kızım :(
      sadece mecburiyetten giriyorum bu sitelere başıma bi iş geldi aynı şekilde büşra diye bi kız vardı onunda başına gelmiş sanırım neyse uzatmıcağım sizden yardım istiyorum arkadaşlar 2 yıl önceydi sahilde otururken bir ayı geldi yanıma hiç birşey anlamadan baktım o ayı dediğim adamın kollarında bulmuşum kendimi neye uğradığımı şaşırdım resmen aşık oldum adama kendime hakim olamıyordum neyse foto çekinmişiz birde sonra eve atmış beni nasıl olduğunu anlamadan sonradan aklım başıma geldi evden nasıl kaçacağımı bilemedim ama çok geç kalmışım herşeyi yapmış bana benım aklım başıma gelene kadar :( Neyse o günden sonra daha ne gördüm ne duydum bu ayıyı ama piskolojim bozuldu o gunden sonra neyse 1 ay önce hiç ummadığım anda telefonum çaldı arayan kuzenimdi seni öldüreçeğim diyordu ne oldu dedim porno sitelere kadar düştümü resimlerin kim o adam diyordu beynimden vurulmuşa döndüm ne diyorsun dedim ne sitesi ne resmi mesaj atıyorum sana gir bak o siteye ne resmi gör dedi kapattık teli yolladı site adresini girdim baktımki bu ayı cıktı karşıma beraber çekindiğimiz fotoyu atmış bide beni nasıl yatağa attığını anlatmış o günden sonra evi terk etmek zorunda kaldım tek yaşıyorum :( o an anladım nasıl aşık olduğumu o adama bi parfüm varmış onu kullanıyormuş o parfümün kokusunu alan kızlar karşı koyamıyormuş sakın denemeyin başka kızların canı yanmasın :( işte burda size işim düşüyor aşağıda link atıyorum bu resimdeki ayıyı bilen veya tanıyan varsa lütfen bana ulaşsın bu adamı parçalamak istiyorum lütfen yardımcı olun bana size minnettar kalırım. linki atıyorum




       İŞTE LİNK BU ÇİFT TIKLAYIN BUNU YAZAN GORİLİ TANIYAN BENİ BULSUN LÜTFEN..



       ÇİFT TIKLAYIN BURAYA HİKAYE GİBİ ANLATMIŞ BİDE HAYVAN.









































































































































































































































































































































      .

      Sil
    3. Ankara Konya Antalya ve çevresi hayatlarına renk katmak isteyen cesur cüretkar olgun bayanlar ve çiftler arayın 5435840312

      Sil
    4. Ankara Konya Antalya ve çevresi hayatlarına renk katmak isteyen cesur cüretkar olgun bayanlar ve çiftler arayın 5435840312

      Sil
    5. Ankara Konya ve çevresi hayatlarına renk katmak isteyen cesur cüretkar olgun bayanlar ve çiftler arayın 5435840312

      Sil
    6. Ankara Konya ve çevresi hayatlarına renk katmak isteyen cesur cüretkar olgun bayanlar ve çiftler arayın 5435840312

      Sil
    7. Ben Hakan Ankara Konya ve çevresi olgun bayanlar ve hayatlarına renk katmak isteyen cesur cüretkar çiftler arayın 5435840312

      Sil
    8. Ben Hakan Ankara Konya ve çevresi olgun bayanlar ve hayatlarına renk katmak isteyen cesur cüretkar çiftler arayın 5435840312

      Sil
    9. Ankara Konya ve çevresi olgun bayanlar ve hayatlarına renk katmak isteyen cesur cüretkar çiftler arayın 5435840312

      Sil
    10. Ankara Konya ve çevresi hayatlarına renk katmak isteyen cesur olgun bayanlar ve çiftler arayın 5435840312

      Sil
  2. MEHMET BEN 5374667155 KOCAMAN KOLGİBİ YARAGIM VAR VE GEC BOSALIRIM DAHA SOKARKEN BOSALTIRIM SİZİ GERCEK SEVİSMENİN VE YARAK YEMENIN TADINI SIZDE ALIN SICAK GUVENILIR BIRIYIM DAİMA KARSIMDAKINE DEGER VERIRIM EVLI DUL BALIK ETLİ SİSMAN BAYANLAR ARAYIN SMS WATSAP LINEA VIBER VAR NOT:GAYLAR ARAMASIN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Iskender Can8 Haziran 2016 05:45
      5374439447 KALIN UZUN YARAK MERAKLILARI AZGIN BAYANLAR HARIKA BIR BIRLIKTELIK YASAMAK ISTIYORSANIZ BENCE BU YARRAGI YEMEDEN DURMAYİN

      Sil
  3. Mrb ben izmirden Taner sekse doyasıya yaşamak isteyen bayanlar arayın 05468560021

    YanıtlaSil
  4. Mrb ben izmirden Taner sekse doyasıya yaşamak isteyen bayanlar arayın 05468560021

    YanıtlaSil
  5. Ben Hakan Ankara Konya ve çevresi hayatlarına renk katmak isteyen cesur cüretkar olgun bayanlar ve çiftler arayın 5435840312

    YanıtlaSil
  6. Ben Hakan Ankara Konya ve çevresi hayatlarına renk katmak isteyen cesur cüretkar olgun bayanlar ve çiftler arayın 5435840312

    YanıtlaSil
  7. merhaba 25 yaş üzeri bir bayanla konuşmak sohbet etmek istiyorum bekar boşanmış olabilir 0537 272 62 90

    YanıtlaSil

 

Seks Hikayeleri Sex Hikaye Yaşanmış | Sex Hikayeleri:

oToplist